Online Jóga & Torna: jógázz a neten

Élő online jóga torna!

“Nagyon szuper volt. Nehezebb volt a ráhangolódás itthon, de a relaxra már nem is éreztem a különbséget!”

“Tök jól követhető volt az óra végig, szerintem ez így működik, amíg nem tudunk újra Tornáriumozni! Köszi szépen!”

“Nagyon köszi! Igaz hogy az elején akadozott, de hálistennek megoldódott, szuper gyakorlást nyomtunk. A relaxra édesanyám is bekapcsolódott!

“A zavartalan gyakorlás nem volt végig megoldható, de ezt leszámítva jól működött és jólesett! Jövő héten is “jövök”😊 Köszönöm!

“Szuper volt! Köszönöm! Az elején szakadozott 2-3 percet, de aztán végig tökéletes volt. Mintha csak a Tornáriumban lettünk volna. Remélem folyt. köv!

“Köszönöm szépen, jólesett, bár a két vizslának idő kellett hogy rájöjjenek, hogy ez most nem róluk szól 🙂

“Köszi a mai órát. Ha a szerda is ilyen szadi lesz maradok itthon 😂😂😂 Persze, kérem a linket majd…”

“Hallanád ahogy morgok edzés közben… azt mondjuk mindig tudod mikor tartom bent a levegőt és mikor feszítem ezem-azom mert mindig akkor szólsz… pedig nincs kandikamera a házban én gletteltem-festettem… szóval köszi mindent 🙂

“Köszi nagyon jó volt, főleg feszültség levezetés szempontjából. A gyerekek is besegítettek a gyakorlásnál így “könnyebben” ment 😁
Kattints ide a folytatásért

Rendkívüli közlemény: online folytatjuk a jóga tornát

Figyelve a fejleményeket, úgy érzem, hogy a jelenlegi helyzetben az a helyes döntés, ha átmenetileg szüneteltetjük a közös gyakorlásainkat.

Minden hiteles szakértői nyilatkozat azt szorgalmazza, hogy aki csak teheti, vonuljon önkéntes karanténba, hogy a járvány elterjedésének lassításával segítsük elkerülni az egészségügy összeomlását.

Ha már egyszer így alakult, kérlek ne stresszelj azon, amire nincsen hatásod. Inkább lassíts egy kicsit. Legyél a gyerekekkel. Segítsd az időseket. Pótold be, amit évek óta halogatsz a sok munka miatt, legyen az barkácsolás, olvasás, zenehallgatás, vagy bármi, ami eddig a háttérbe szorult.

Teremtsd meg a körülményeket és továbbra is mozogj, tornázz rendszeresen! Mozgás hiányában nem csak testileg érzed magad kényelmetlenebbül, de az immunrendszered is sebezhetőbb lesz, ami elég nagy luxus lenne ezekben a bonyolult időkben.
Kattints ide a folytatásért

Hogyan szeresd meg a rendszeres mozgást

Ezt a cikket elsősorban azoknak ajánlom, akik szerint a mozgás, az edzés csak szívás lehet.

Jó lenne rendszeresen mozogni,
de hát ki akar szenvedni?!

Ha ismersz ilyet, nyugodtan küldd tovább neki! 😉

Egyesek szerint a fitnesz (gonosz) definíciója:
• amikor lelkiismeretfurdalásból olyasmit csinálsz, amit amúgy utálsz,
• azért, hogy olyanoknak tetssz, akiket nem is ismersz és hogy
• mutatós tested legyen, ami viszont túl fáradt ahhoz, hogy jól szórakozz benne.

A legtöbben utálnak edzeni. Fárasztó és unalmas és sokszor olyan lassan vezet eredményre, hogy azt közel lehetetlen kivárni.

Muszáj ennek így lennie?
De nem ám!

Ez a vélekedés – mármint, hogy az edzés szívás – olyan általános a társadalom nem-sportoló tagjai között, hogy amikor szóba kerül, hogy a mozgás jóleső és élvezetes is lehet, sokan nem is tudják hová tenni ezt az információt. Hogy a fenébe lehetne az a kínszenvedés élvezetes?
Kattints ide a folytatásért

Alapfokú okleveles jógaoktató képzés

Hamarosan indul a következő alapfokú jógaoktató képzés a Fitness Company – International School for Fitness and Recreation és Vadász Ákos szervezésében.

Ha érdekel, hogy mit nyújthat neked a jóga és mit nyújthatsz te a jóga által a hozzád fordulóknak – itt a helyed!

Gyere, csatlakozz és ismerd meg – hiteles forrásból és érthetően, világosan, ködösítés nélkül – hogy miért olyan keresett és népszerű a mai, nyugati, modern életmódú emberek körében ez az ősi rendszer. Tanuld meg, hogy hogyan segítheti a céljaidat: hogyan lehet a jógával még minőségibb a regeneráció, a pihenés, az én-idő – és ezzel az egész életed.

Ezt a képzést nem csak akkor ajánlom neked, ha jógaoktatóként képzeled el a jövődet.
Kattints ide a folytatásért

Lelkierő-emelés

Vizsga, tárgyalás, vagy más munkahelyi kihívás kapcsán; edzés közben, vagy versenyen; vagy akár egy egyszerű hétköznapi élethelyzetben is eljöhet az a pillanat, amikor egyszer csak megérzed: akkor és ott a tudatodnak – vagy ha úgy jobban tetszik, a lelkierődnek, a hozzáállásodnak – nagyobb hatása van a teljesítményedre, mint a testednek. Amikor nem a fizikumodon, a szakmai felkészültségeden, a tudásodon, hanem a mentális erődön múlik, hogy megcsinálod, keresztülviszed-e, amit elterveztél.

Arra gondolok, amikor a vártnál több az akadály; vagy nem úgy jönnek össze a dolgok; vagy egyszerűen csak nem vagy jó passzban. Van ilyen.

Te mégis tartod magad a tervhez

Nem is kell feltétlenül óriási kihívásra gondolnod. Hanem olyasmire, mint hogy például munka után elmész-e még mozogni, vagy engedsz a kifogásaidnak.
Kattints ide a folytatásért